Lördag

Har haft innebandy cup idag på edda. Första matchen var klockan 8 mot hammarängen som vi förlorade. Och andra matchen var mot Ibs men den vann vi!
Eftersom första matchen var klockan 8 så var alarmet på halv 7 och de var riktigt drygt att kliva upp men när jag visste att de var innebandy som stod på schemat för dagen så bliv jag taggad att kliva upp.
Somnade även där vid 12 igår för de var fest hos grannarna och man hör allt så sjukt bra och de suger när man ska upp tidigt.
Vi får iaf veta ikväll om vi går till final. De beror på hur matchen mellan Hammarängen ocgh Ibs slutar. Jag kommer ändå inte kunna spela den för jag åker till Fromheden och spelar sista  fotbolls seriematchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0