Fredag

Vaknade 20 över 5 idag av att morsan kom in och väckte mig för att jag skulle åka bil med henne till stan halv 6. så jag tog på mig kläder och drog till stan. och när jag kom till stan tänkte jag att jag skulle hinna sova ett tag för jag börja halv 9. Men så blev de inte. Jag tvättade fönstrernan istället och fick hänga upp mina nya gardiner.
På skolan blev jag klar med mina bordstabletter och ett kuddfodral som jag har väva. Och vi fick även veta betyg på textil a och jag fick mvg. Jag är sjukt nöjd!
Efter skolan gick jag på stan med Vicko och köpte ett par jeans från carlings. DOm som alla snackar om.
Hon tog bussen hem klockan 3 och då for jag, Amanda och michelle på dallas och käkade sen drog vi till Alle.
Vi han även träffa Markus, Jonte och Jesper ett tag tills Michelle och Amanda skulle dra hem.

Imorgon drar jag nog till ostvik och är med Vicko. Men nu ska jag se lite one tree hill sen sova, Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0