Tisdag

Min dag började inte bra. fick ett sms av michelle halv 9 som frågade om jag var på skolan och jag tänkte bara varför ska jag vara på skolan då när jag börjar en timma senare. Men då hade jag såklart glömt bort att vi har börjat ha en arl lektion på morgon så ingen mer sovmorgon på tisdagar då..
Annars idag så hade vi nog den roligaste gympan än så länge och de var inlines med Jessica, Emelia och Rasmus. 4 stycken som kommer på inlines med hockeyhjälm genom stan måste ju se lite roligt ut.
Efter skolan for jag till byske och tränade fotboll som gick riktigt bra och nu sitter jag här framför datorn och fösöker skriva klart svenska redovisningen som vi har imorn. Ha de gött Hååj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0