Balen

Försovde mig imorse så jag missa första lektionen då vi hade redovisning. Men de var tydligen bara typ 7 stycken där så. På engelskan skrev vi nå bokgrejs och på svenskan och gympan fick vi veta betyg. Vi fick även go fika på gympan.

Efter skolan drog jag och Amanda ner till älven och stekte. Och de var ganska mycke folk där för att de har varit så sjukt bra väder ute idag! Hoppas på samma väder imorn. Men då måste jag ha t-shirt på mig för jag har bränt mig idag. Vi hann gå på stan ett tag med Vicko också. Vi gick sen vidare till Scandic där balen var. Satt där först en timma för att vänta på att dom skulle börja gå sen tog de ungefär 2 timmar tills alla hade gått. Men de var riktigt kul att se alla fina klänningar och frisyrer som dom hade. De är nästan så man börjar längta tills 3an då vi får göra våran egen balklänning. De ska bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0