Torsdag

Har varit ledig idag och är de även imorn. Hade klockan på 11 för att jag skulle ta moppen och köra till Vicko där vid halv 12. Vi har snacka om att far utomlands nästa sommar så vi tittade på lite olika resor och man blir ju sugen på att fara redan nu men så blir de ju inte när man inte har nå mycke pengar.

Ikväll  var familjen minus Magnus plus Lalla nere på lanternan och käka. De var riktigt gott. Sen körde vi en minígolf som inte riktigt var min grej. De var typ 3 år sen jag spelade de så jag har typ glömt bort hur man gör.
Jag, Sanna och Lalla for även och åkte inlines runt i Byske och Jonas hängde på med cykeln. De var också länge sen jag gjorde de. Lovar att jag kommer ha träningsverk i benen imorn. Men de är de värt för de var kul.


Cypern 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0