Tisdag

håller på att ladda in massa ny musik i min ipod som ska hänga med till Umeå i helgen. Där helgen ska spendares med fotboll laget på fotbollsplan på Umeå fotbollsfestival. Ska även försöka hinna packa klart allt idag så de inte blir stressigt imorn. Då ska jag även hinna till stan och köpa vita fotbolls sockar och fotbollsskor för mina är trasiga. Taggar inte om jag får skavsår av dom men jag får ta och tejpa hela fötterna så ska de nog gå bra.

Imorgon är det jobb som väntar mellan 6.00 och 15.00. Känns riktigt jobbigt att kliva upp kvart över 5 igen men vad gör man inte för pengarna.




Bilder från förra gången vi var på Umeå fotbollsffestival som var 2008



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0