Söndag

Fick slut tidigare från jobbet idag för jag jobbade kväll och tjejen som jag skulle jobba med var sjuk. Och eftersom jag är feriearbetare, har inga nycklar och har inget körkort så kan jag inte jobba själv så de blev jobb mellan 11 och 16 idag. De var riktigt skönt för då hann jag med att träna fotboll idag också. Fast träningen gick sjukt dåligt för mig. Men första träningen efter uppehållet får väl vara lite jobbig tycker jag.

Igår var jag på trästocks med Vicko. Vi for först till Sandra och träffade henne, Maria, Linn och Linnea sen drog jag och Vicko ner på trästocks. Var där nån timma sen blev de så sjukt dåligt väder så vi for till mig och såg en film. Vid 12 drog vi tillbaka till trästocks för att se Tove spela men jag trodde att hon skulle vara mycke bättre än vad hon var. Men hade ändå en riktigt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0