Måndag

Första jobb dagen gick bara bra. Jag fick städet. De kändeds som både och, lite äckligt att städa toaletter men jag kommer få jobba med Isabell och de är ju ett stort plus. Fast lite surt att jag inte får jobba med Maria men vi är ju båda på campingen så vi kommer nog träffas mycke på jobbet ändå.
Kommer jobba alla tre helgerna, vilket suger för jag vill fara med fotbollslaget till umeå fotbolls festivalen sista helgen så jag hoppas att jag kommer kunna byta så jag kann följa med dit. Annars skulle de kännas lite surt.
Jobbar annars mellan 11-19 eller 6-14 så de känns lite jobbigt att måsta kliva upp vid halv 6 många av dagarna men de är bara 3 veckor så då känns de ganska lugnt ändå.

For och var med Linnea efter jobbet idag. Körde lite moppe, käka godis och såg film, riktigt trevligt.
Och nu ska jag nog se en film sen blir de att sova för en ny arbetsdag väntas imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0