Helg

Äntligen var de helg eller ja ledighet i två dagar iaf.
Hade den roligaste arbetsdagen nåsonsin idag. De var campingyran nere på campingen. Vi var utklädda till raggare. Jag och Isabell kände oss grymt snygga!
Vi hade godisregn och tipsrunda och vi skulle även hinna med att städa alla toaletter och några stugor. Dagen började väl inte så bra heller. Klev upp halv 6 för jag började jobba 6. När jag kom på jobbet så var Johanna sjuk så  vi blev bara 3 personer på morgonpassen. Och de brukar vara jätte stressigt när man bara är 4 och nu var vi 3st så vi fick jobba på snabbt. Men vi hann klart till 9 fikat så de var bra.
Där vid 10 kom även kvällarna så de gick lite fortare. Sen när vi städade stugorna och åkte bil mellan så dunka vi goó musiken i städbilen. Folk tittade ganska mycke när vi kom med typ max volymen i bilen, byxorna nere i knäna, skinn västen på, Tuggummi under läppen,  målade polisonger och pilotisar. Men de bjuder vi på.
Om jag får några av alla bilder som Isabell tog idag så kommer dom hamna här.

Ikväll kommer Vicko hit. Har ingen aning vad vi ska hitta på men säkert nå kanon bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0