Stressig dag

Hade en sjukt stressig dag igår. De börja med att jag skulle hinna förbi på stan och köpa en tröja innan jag börja skolan. Men självklart var den slut så jag stressade i onödan. Sen var de mycket på skolan och jag skulle hinna på ica och köpa mat och egentligen skulle jag hinna på team sportia och testa innebandy dress men de hann jag inte med. Sanna kom förbi på skolan för att jag skulle få mina fotbollskläder så jag fick gå från lektionen ett tag och hämta dom. På sista lektionen hade vi matte b och de gick inte att tänka för att jag var så stressad för att jag inte ville missa bussen till Byske. Matten slutade då 4 och bussen gick kvart över sen skulle jag vara i Byske på samlingen till matchen klockan 5 och då hade jag inte heller hunnit äta. Jag trodde verkligen att matchen skulle gå skit för mig när jag hade stressa hela dan och jag var jätte trött men jag tycker ändå att de gick ganska bra och vi vann med 2-1. Bra spelat tjejer!
For lite senare efter matchen till Linnea och pratade och lyssnade på musik. Idag drar jag och Linnea på stan för shopping och så ska jag hinna fara med syrran på team sportia och testa innebandy dressen efterssom jag inte hann igår.
Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0